Mitä pilvipalveluilla tarkoitetaan ja miksi yrityksen kannattaisi hyödyntää niitä? Mitä hyötyä yritykselle on businessanalytiikasta? Ilmaisessa työpajassa käydään läpi esimerkiksi mitä pilvipalvelut ovat ja mitä työkaluja pilvestä löytyy. Liiketoiminta-analytiikkaa tarkastellaan pienyrityksen […]
Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa -työpaja Uuraisilla
Osaatko käyttää somea tehokkaasti markkinoinnissa? Saatko asiakkaasi sitoutumaan somen avulla? Joko olet hyödyntänyt somea tuotekehityksessä? Sosiaalista mediaa voidaan hyödyntää eri tavoitteisiin pääsemiseksi. Sen avulla voidaan esimerkiksi: – kehittää uusia tuotteita tai […]
Markkinointiin tehoa automaatiolla -työpaja Jämsässä
Mitä markkinoinnin automaatiolla voidaan saavuttaa? Miten tuloksia voidaan mitata? Mitä mahdolliselta alihankkijalta pitää vaatia? Ilmaisessa työpajassa osallistujat saavat vastauksia näihin kysymyksiin ja työpajan jälkeen osallistujat hahmottavat millaisia vaihtoehtoja heillä on […]
Digimarkkinointi & verkkonäkyvyyden parantaminen -työpaja Konnevedellä
Ilmaisen työpajan aiheena on digimarkkinointi & verkkonäkyvyyden parantaminen – hyvien verkkosivujen perusteet ja hakukoneoptimointi. Millaiset ovat hyvät ja toimivat verkkosivut? Miten parannan yrityksen verkkonäkyvyyttä verkkosivujen ja hakukoneoptimoinnin avulla? Näihin ja […]
Digimarkkinointi ja -myyntikanavat työpaja Hankasalmella
Millaisia digimarkkinointikanavia sinä voisit hyödyntää? Sopisiko verkkokauppa myyntikanavaksesi? Ilmaisen digimarkkinointi ja -myyntikanavat työpajan keskiössä ovat erityisesti maaseututoimialan yritykset, mutta sisältö sopii myös muille yrityksille. Työpaja käsittelee verkkosivuja, sosiaalista mediaa ja […]